×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سر خط اخبـار

امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 11 May , 2024
دوطرح آبرسانی در شهرستان نکا افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شد
حرمت السادات نورانی

بیان ملی آنلاین: قائم مقام آب و فاضلاب مازندران در این مراسم با اشاره به برنامه های دولت در گذر از تنش آبی گفت: با توجه به میزان بارندگی و وضعیت ذخایر آبهای زیرزمینی ضروری است تمامی اقشار با مصرف بهینه آب همکاران ما را در تامین آب شرب مشترکین و مسافران گرامی یاری رسانند.

علی اصغر علیپور در ادامه سخنانش ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، گفت: طی این دهه پروژه های خوبی در سطح استان در حال بهره برداری و یا کلنگ زنی است که اتمام آنها منجر به ایجاد رفاه و آرامش برای هم استانی های عزیز می شود.

او با بیان اینکه امروز در شهرستان نکا شاهد بهره برداری و کلنگ زنی طرحهای آبرسانی هستیم افزود: در طرح آبرسانی به روستاهای فریمک و برما در منطقه هزار جریب نکا، چهار باب ایستگاه پمپاژ و سه باب مخزن ذخیره به حجم ۱۱۵ متر مکعب احداث، شش هزار متر خط انتقال و ۱۱هزار متر شبکه توزیع اجرا شد.

قائم مقام آب و فاضلاب مازندران اعتبار هزینه شده برای این طرح را ۸۰میلیارد ریال و جمعیت برخوردار از آن را ۷۵۰ نفر دانست.

علیپور در ادامه، با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی به روستاهای نوده و زنگنت گفت: در این طرح ۱۲۰۰ متر خط انتقال و دوهزار متر شبکه توزیع، احداث سه باب مخزن ذخیره به حجم ۱۱۰ متر مکعب، بهسازی یک دهنه چشمه و تجهیز یک بابل ایستگاه پمپاژ انجام خواهد شد.

او اعتبار پیش بینی شده این طرح را ۶۰ میلیارد ریال و جمعیت برخودار از آن را ۱۱۰۰ نفر عنوان کرد.

فرماندارنکا نیز در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از اجرای طرحهای آبرسانی در این شهرستان گفت: امروز یکی از وعده های دولت در این شهرستان عملیاتی شد که از مدیرعامل و کارکنان آبفا استان بابت این طرحها قدردانی و تشکر می کنم.

رمضانی با اشاره به نگاه ویژه دولت به محرومیت زدایی افزود: بعد از انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اقدامات عمرانی خوبی در مناطق کم برخوردار و روستایی انجام شد.

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.