×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سر خط اخبـار

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024
گذرگاه‌های نوار غزه بسته شده و هیچ کمکی وارد نمی‌شود

براساس اعلام هیئت گذرگاه‌ها و مرزهای نوار غزه، گذرگاه‌های نوار غزه بسته شده و هیچ کمکی وارد نمی‌شود.

به گزارش بیان ملی آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هیئت گذرگاه‌ها و مرزهای نوار غزه اعلام کرد که گذرگاه‌های نوار غزه بسته شده و هیچ کمکی وارد نمی‌شود.

هیئت گذرگاه‌ها و مرزهای نوار غزه در بیانیه‌ای در واکنش به ادعای وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر بازگشایی گذرگاه‌ها و ورود کمک‌های بشردوستانه به این باریکه تاکید کرد که گذرگاه‌های نوار غزه همچنان بسته و تحت کنترل رژیم صهیونیستی است و از آغاز حمله ارتش صهیونیستی و اشغال گذرگاه رفح و تعطیلی گذرگاه کرم ابو سالم، هیچ کمکی وارد این منطقه نشده است.

همچنین اقدامات و حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها در حالی در غزه و مناطق فلسطین نشین ادامه دارد که شهرک نشینان نیز مانع از ارسال کمک به غز شده‌اند و صهیونیست‌ها همچنان مانع از ارسال کمک‌ها به سمت غزه می‌شوند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که شهرک نشینان صهیونیست با گذشتن سنگ مسیر کمک‌ها به سمت غزه را بسته‌اند.این درحالی است که حملات صهیونیست‌ها به غزه ادامه دارد و توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی برج مسکونی المصری در مرکز شهر رفح را هدف قرار داد. جنگنده‌های اسرائیلی مسجد عبدالله بن رواحه در خیابان المضخه در شرق رفح را بمباران کردند.

از سوی دیگر وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که نظامیان اشغالگر به سمت جوانی فلسطینی در شهرک بیرزیت در شمال رام الله تیراندازی کردند. این جوان فلسطینی از ناحیه شکم و ساق پا هدف گلوله قرار گرفته و وضعیت وخیمی دارد.علاوه بر این، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند یک شهرک‌نشین صهیونیست در شهر تل آویو با سلاح سرد مورد حمله قرار گرفته است. این صهیونیست اصالتی اریتره‌ای دارد و وضعیت او وخیم گزارش شده است.

تحولات در غزه در حالی ادامه دارد که گردان‌های قسام اعلام کرده است که یک دستگاه بولدوزر نظامی صهیونیست از نوع D۹ را در جنوب شرق محله الصبره در شهر غزه با راکت تاندوم هدف قرار داده است.

گردان‌های قسام اعلام کرد دو خودروی زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را در جنوب محله الزیتون در شهر غزه با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ و بمب شواظ هدف قرار داده است.گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس، نظامیان صهیونیست را در شرق رفح در جنوب نوار غزه در کمینی سخت گرفتار کرد.

قسام اعلام کرد که دهانه یک تونل را پس از رسیدن نظامیان رژیم صهیونیستی متشکل از ۳ خودروی زرهی و یک بیل مکانیکی منفجر کرده که بر اثر آن برخی از اشغالگران کشته و برخی دیگر زخمی شدند.گردان‌های قسام همچنین نظامیان صهیونیست را در جنوب محله الزیتون در شهر غزه با گلوله‌های خمپاره در هم کوبید.

نیروهای شهید عمر القاسم تاکید کرد که نیروهای اشغالگر را در نزدیکی منطقه المطار در شرق رفح با موشک‌های ۱۰۷ هدف قرار داده است.همچنین گردان‌های قدس اعلام کرد مرکز فرماندهی و کنترل نیروهای اشغالگر را در محور نتساریم در جنوب شهر غزه هدف حمله خمپاره‌ای قرار داده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.