×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سر خط اخبـار

امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 12 May , 2024
رسانه ها کمک کنند تا  مازندران به عنوان استان ملی اعلام شود
حرمت السادات نورانی

اولین رویداد حام رسانه ای امید با همت بسیج رسانه  و با هدف جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرینی در تالار جمشید ساری برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری بیان ملی انلاین: بهزاد برارزاده با بیان اینکه کتابچه‌ای را با کمک همکاران تدوین کردیم که  ۲ هزار و ۳۰۰ پروژه در آن برنامه ریزی شده است افزود: مازندران  با جمعیت ۳میلیون و ۴۰۰هزار نفری تنها  از ۱۵درصد آب سطحی و ۸۵درصد آب زیرزمینی استفاده می‌کند.

مدیرعامل شرکت آبفای مازندران با اشاره به اینکه ۳سد میجران، شهید رجایی و آیت الله صالحی مازندرانی آب‌های سطحی ماست، ادامه داد: تعداد ۲۴۲حلقه چشمه و ۷۴۸حلقه چاه منابع زیرزمینی  داریم که در حال مدیریت شبکه آب‌رسانی استان هستیم.

وی افزود:ما باید به سمت استفاده از آب‌های سطحی برویم در حال حاضر میانگین آب‌های سطحی در کشور ۵۳درصد است که در مازندران ۱۵درصد داریم.

برارزاده با بیان اینکه در استفاده از آب‌های سطحی عقب ماندگی در استان حاکم است، اضافه کرد: همه رسانه‌ها کمک کنند تا بتوانیم دغدغه حوزه آب‌رسانی را مطرح کنیم، مازندران به عنوان نگین زیبای سبز گردشگری شناخته می‌شود و در طول سال با مهربانی  از مسافران میزبانی می‌کند مسلما با این ظرفیت نمی‌توانیم پذیرایی خوبی برای جمعیت ۱۰الی ۱۵میلیونی مسافران داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها کمک کنند تا استان مازندران به عنوان استانی ملی اعلام شود، اضافه کرد:ما بیش از ۹۶۷هزار مترمکعب مخزن نیاز داریم

مدیرعامل شرکت آبفای مازندران با بیان اینکه تنش آبی را با مهربانی و گذشت مردم مازندران پشت سر گذاشتیم، افزود:ما برنامه داریم که اگر بتوانیم آب خلیج را داخل کشور بیاوریم برای استفاده از حق آبه‌هایی که از کوه‌های مازندران ثبت شده است برنامه داریم.

وی با اشاره به اینکه دغدغه‌های استان به فرمانده سپاه گفته شد، گفت:براساس تفاهم‌نامه با قرارگاه امام حسن مجتبی «ع»در ۲۰۰روستا مشغول اجرای عملیات آب‌رسانی هستیم، در حال حاضر برای تعداد ۱هزار و ۳۵۰روستا در مازندران دغدغه داریم که فریادهای ما سبب شد تا در گام دوم محرومیت‌زدایی ۶۵۰روستا را به ارمغان آوردیم.

برارزاده با بیان کمک خیرین در بخش آب‌رسانی استان، افزود: در مساحت ۵۰۰ کیلومتر از شبکه آب‌رسانی خدمات‌رسانی شد، در سال جاری تعداد ۴ شهر را کلنگ‌زنی کردیم  و کلنگ‌زنی ۴ شهر نیز مطالبه‌گری ماست که ان شا االله بتوانیم انجام دهیم.

منبع خبر : ندای تجن

گروه شهید فرهاد فرجی : حرمت السادات نورانی- ندا کلایی- سکینه رضاییان

#پیشرفت_ایران

#پیشرفت_مازندران

#پیشرفت_ اخبار امیدآفرینی

#جام_رسانه_امید

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.