×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سر خط اخبـار

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 10 May , 2024
پلیس از بازداشت قاتل داریوش مهرجویی خبر داد

بیان ملی آنلاین: سخنگوی پلیس از شناسایی «قاتل اصلی» داریوش مهرجویی کارگردان برجسته ایرانی و وحیده محمدی‌فر، فیلمنامه‌نویس و همسر آقای مهرجویی خبر داد و گفت او «جزو دستگیرشدگان» بود.

به گزارش پارسینه، رسانه‌های داخلی روز پنج‌شنبه به نقل از فرماندهی نیروی انتظامی خبر دادند که «قاتل اصلی» داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر، زوج هنرمندی که در خانه خود به قتل رسیدند، جزو بازداشت‌شدگان این پرونده بوده و اکنون شناسایی شده است.

اما خبرگزاری رکنا در همین رابطه که بعداً به دلیل واکنش خانواده مرحومه محمدی فر، آنرا تعدیل و تیتر خبر خود را حذف کرد، مدعی شده باجناق‌های داریوش مهرجویی بخاطر اختلافات مالی طراحان اصلی جنایت بودند و با اجیرکردن ۳ آدمکش از اتباع بیگانه دست به این قتل فجیع زدند. قاتل اصلی یکی از آدمکش‌ها بوده که اعتراف کامل داشته است و باجناق‌ها معاونت در قتل و آمریت داشته اند.

سعید منتظر المهدی سخنگوی نیروی انتظامی صبح امروز گفت «دقایقی پیش قاتل اصلی که جزو دستگیرشدگان پلیس بود، پس از انجام اقدامات فنی، شناسایی و اتهام وی به قطعیت رسید.»

پلیس هنوز جزئیات بیشتری درباره انگیزه یا هویت کسی که «قاتل اصلی» خوانده منتشر نکرده است. منتظر المهدی همچنین گفته که «بازجویی‌ها برای شناسایی همدستان و زوایای پنهان این قتل جریان دارد.»

همچنین دو روز پیش دادگستری استان البرز اعلام کرده بود که تا کنون ۱۰ نفر در ارتباط با پرونده قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر بازداشت شده‌اند.

اعلام شناسایی قاتل این زوج هنرمند یک روز پس از برگزاری مراسم تشییع پیکر آنها توسط سینماگران و هنرمندان و مردم رخ می‌دهد، مراسمی که علاقمندان سینما و فرهنگ در جریان آن جویای روشن شدن ابعاد مختلف این پرونده و نگرانی بابت این رویداد را زمزمه کردند.

شایان ذکر است داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر، همسرش، شامگاه شنبه، ۲۲ مهرماه، در منزل شخصی‌شان در کرج به قتل رسیدند. پیرو همین حادثه تلخ بود که سخنگوی دولت روز دوشنبه اعلام کرده بود که ابراهیم رئیسی برای پیگیری قتل داریوش مهرجویی و همسرش «دستور ویژه» داده، اما هیچ مقام رسمی تا پیش از امروز کسی را رسماً به عنوان متهم به ارتکاب به این قتل معرفی نکرده‌ بودند.

سعید منتظرالمهدی، سخنگوی نیروی انتظامی، پیشتر اعلام کرده بود که «در ویلای مرحوم مهرجویی دوربین مداربسته وجود نداشته است، دوربین‌های ورودی شهرک از قبل‌تر خراب بوده است».

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.