×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سر خط اخبـار

امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 13 May , 2024
وزیر کشور: شتاب در تشکیل زنجیره ارزش تولید در خوزستان با مشارکت بخش خصوصی محقق می‌شود

بیان ملی آنلاین:  وزیر کشور در دومین روز از نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی که در محل نمایشگاه های دائمی تهران برگزار شده است، یکی از نقاط قوت این استان در زمینه زنجیره ارزش محصول را بخش کشاورزی عنوان کرد و گفت: توانمندسازی هرچه بیشتر بخش خصوصی در راستای تحقق شعار سال و همچنین ایجاد بهره وری در محصولات تولیدی ضروری است.

احمد وحیدی ادامه داد: دستگاه های اجرایی استان خوزستان ظرفیت های موجود را باید به خوبی در اختیار بخش خصوصی قرار دهند تا رونق و جهش تولید با مشارکت مردم را شاهد باشیم.

به زنجیره ارزش تولید در حوزه خرما اشاره کرد و افزود: تعامل و همکاری دستگاه های دولتی و همچنین فعالان اقتصادی به منظور ایجاد هرچه بهتر این زنجیره از نخلستان تا واحدهای فرآوری و نیز کنسرسیوم های صادراتی، تداوم داشته باشد.

وحیدی یادآورشد: هدف از برگزاری این‌نمایشگاه جلب مشارکت هرچه بهتر دستگاه های دولتی با فعالان اقتصادی و همچنین شناسایی مطلوب بازارهای صادراتی جدید است که تاکنون دستاوردهای خوبی حاصل شده است.

بر اساس این گزارش، در این بازدیدمهدی عرفانی فر مشاور استاندار خوزستان در حوزه بازرگانی خارجی و اتصال بازرگانان و شرکت‌ها و کارخانجات تولیدی به بازارهای هدف،  محمد امین مکوندی مدیر کل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خوزستان و محمدجواد امانی رئیس اتاق بازرگانی اهواز، وزیر کشور را همراهی کردند.

 

 

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.