×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سر خط اخبـار

امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 13 May , 2024
حسین وریجی به جمع اعضای اصلی شورای شهر ساری پیوست
حرمت السادات نورانی

پایگاه خبری بیان ملی آنلاین: در این جلسه که به منظور تحلیف و معارفه حسین وریجی (اولین عضو علی البدل شورای ششم ساری) بعنوان عضو اصلی تشکیل شد ، ابتدا پرویز شعبانی رئیس شورا در سخنانی از مردم سرافراز ایران اسلامی بخاطر حضور حماسی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری  تشکر کرد .

وی افزود : در روز تاریخی ۱۱ اسفند ، همشهریان عزیز ما نیز با حضور آگاهانه خود ، صحنه های غرورآفرینی از همدلی و مشارکت را به نمایش گذاشتند و با اعلام وفاداری به آرمانهای انقلاب و احساس مسئولیت نسبت به سرنوشت کشور ، دشمنان و بدخواهان را نا امید کردند و این جلوه های زیبای  همبستگی و حضور در صحنه ، قطعا بر عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران افزود لذا وظیفه خود میدانیم در مقابل همت بلند این مردم غیور و با بصیرت ، سرِ تعظیم فرود آوریم و حضور گرم و پرشورشان در صحنه را قدر بدانیم .

شعبانی همچنین از زحمات کلیه عوامل  برگزاری انتخابات اعم از  اعضای ستاد انتخابات شهرستان ، هیئت‌های اجرایی و نظارت ، برقرار کنندگان نظم و امنیت انتخابات ، اصحاب محترم رسانه و همچنین همه کاندیداها که به برگزاری یک انتخابات پرشور ، سالم و باشکوه کمک کردند  تقدیر و تشکر نمود و گفت : اگرچه پیروز اصلی انتخابات ، مردم بوده اند اما جا دارد به منتخبین مردم شریف ساری و میاندرود ( سرکار خانم دکتر عالیه زمانی و آقای دکتر علی بابایی کارنامی ) نیز تبریک بگوئیم . از خدای بزرگ برای این عزیزان توفیق و سربلندی در انجام رسالت خطیر نمایندگی مردم را مسئلت داریم  و امیدواریم در دور جدید مجلس شورای اسلامی شاهد حضور فعال و موثر این دو عزیز باشیم .

وی در ادامه ضمن قدردانی از شهرام ایرجی ، ورود حسین وریجی به جمع اعضای اصلی شورای اسلامی شهر ساری را به وی تبریک گفت و برایش در عرصه خدمت رسانی به مردم شریف مرکز استان آرزوی توفیق و سربلندی کرده اضافه نمود : مهندس وریجی از مدیران و کارشناسان توانمند و متعهد شهرمان هست و امیدواریم  حضور ایشان کمک موثری به پویایی شورای اسلامی شهر ساری باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری در خاتمه ضمن گرامیداشت هفته منابع طبیعی ، پیرامون فضاسازی مناسب در سطح شهر برای استقبال شایسته از ماه مبارک رمضان و سال جدید ، تسریع در آسفالت معابر سطح شهر و پرداخت بموقع حقوق و عیدی پایان سال پرسنل به شهرداری تذکر داد .

 

سید حسین یوسفی نایب رئیس شورا نیز از حضور گرم مردم در انتخابات ۱۱ اسفند و همچنین از همه دست اندرکاران برگزاری این انتخابات تشکر کرد و حضور پرشور مردم در پای صندوق های اخذ رای را به منزله بیعت مجدد آنان با نظام اسلامی و رهبری معظم انقلاب دانست .

وی در ادامه از شهرام ایرجی که دو سال و اندی در شورا خدمت نمود قدردانی کرد و به حسین وریجی عضو جدید شورای شهر خیر مقدم و تبریک گفت .

یوسفی به همزمانی سال جدید با ایام ماه مبارک رمضان اشاره و ابراز امیدواری کرد :  با تلاش مجموعه شهرداری اتفاقات خوبی را بلحاظ خدماتی ، فرهنگی و اجتماعی در شهر شاهد باشیم .

وی از شهرداری بخاطر آغاز فرایند ساماندهی دکه های سطح شهر تقدیر کرد و ضمن تاکید بر لزوم استمرار آن افزود : یکی از بحث های مهم شهرداری موضوع سد معبر می باشد و انتظار داریم شهرداری به ساماندهی این امر همت گمارد .

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری همچنین از شهرداری خواست در خصوص عقد قراردادی مناسب با یک شرکت کارآمد برای بیمه تکمیلی کارکنان اقدام کند .

علی عاشقان عضو شورای اسلامی شهر ساری ضمن گرامیداشت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی ، پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد سال جدید به یمن همزمانی با ماه صیام ، سالی پر از خیر و برکت برای مردم ما باشد .

وی خطاب به شهردار ساری تصریح کرد : دغدغه پرسنل بحث حقوق و عیدی می باشد لذا تاکید ما این است بگونه ای برنامه ریزی شود تا این وجوه قبل از پایان سال به نیروها پرداخت شود .

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر ساری در رابطه با فضاسازی مناسب ، زیبا و معنوی در سطح شهر با عنایت به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و نوروز باستانی و همچنین ساماندهی سد معبر در هسته مرکزی شهر و لکه گیری آسفالت معابر ، به شهرداری تذکر داد و به حسین وریجی عضو جدید شورا خیر مقدم و تبریک گفت .

سید افشین راسخ با تاکید بر اینکه شهرداری برای آسفالت معابر سطح شهر باید اهتمام ورزد ، در خصوص ضرورت پرداخت بموقع حقوق و عیدی کارکنان به شهرداری تذکر داد .

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر ساری اظهار داشت : مطلع هستم که شهرداری به بحث زیبا سازی سیمای شهر ورود کرده و امیدوارم این تلاش نتیجه درخشانی داشته باشد .

راسخ از دو سال و نیم همکاری شهرام ایرجی قدردانی نمود و ضمن تبریک به حسین وریجی ابراز امیدواری کرد آقای وریجی با توجه به تخصصی که دارد کمک حال شورا شود .

سید حسن احمدی نیز حماسه حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند را تبریک گفت و از عموم همشهریان و نیز فرماندار شهرستان ساری و عوامل اجرایی و نظارت که به برگزاری یک انتخابات پرشور و سالم کمک کردند ، قدردانی نمود .

وی از زحمات دو و نیم ساله شهرام ایرجی در شورای شهر قدردانی کرد و به حسین وریجی عضو جایگزین خیر مقدم و تبریک گفت .

احمدی همچنین به شهرداری در باره تسریع در اتمام کارهای باقیمانده ۱۹ باب تجاری ابن شهرآشوب و تحویل آن قبل از پایان سال ، پرداخت حقوق و عیدی نیروها و ارائه خدمات موثر به شهروندان تذکر داد .

سید رحمان میرشجاعی با قدردانی از زحمات شهرام ایرجی ، به حسین وریجی خیر مقدم گفت و ابراز امیدواری کرد : با حضور عضو جدید ، فضای شورا تازه شده و مجموعه به سمت تحول گام بردارد .

وی ضمن تشکر از حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند یادآور شد : در ایام انتخابات این عبارت را از قول یک پدر شهید به همشهریان عرض میکردم که ؛ توجیه ، حماقت – تضعیف ، جنایت و تکمیل ، رسالت ماست . بنابراین حضور همدلانه در عرصه انتخابات موجب تقویت نظام و امنیت کشور شد و ما برای استمرار این مسیر باید در راه حق گام برداریم و امیدوارم با انتخاب اصلح ، راه حق را پیدا کرده باشیم .

عضو شورای شهر ساری در ادامه تاکید کرد : مهمترین دغدغه پرسنل شهرداری ، حقوق و عیدی است لذا از آقای شهردار میخواهم بطور شفاف بفرمایند پرداخت حقوق و عیدی نیروها چه زمانی و چگونه انجام خواهد شد .

وی متذکر شد : البته ما نماینده مردم هستیم و آنها از ما انتظار انجام پروژه دارند . در این خصوص هم شهردار محترم گزارشی دهد که ان شاء الله عیدی برای همشهریان عزیزمان باشد .

میرشجاعی با تاکید بر اینکه برای ساماندهی دستفروشان ابتدا باید فضایی برای جابجایی آنها مهیا شود ، درباره فعال شدن سازمان سرمایه گذاری شهرداری و کمیسیون سرمایه گذاری شورا تذکر و  ضرورت استفاده از ظرفیتهای ملی برای توسعه سرمایه گذاری در شهر را مورد توجه قرار داد .

سبحان بخشی حضور گرم و باشکوه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند را مشت محکمی بر دهان یاوه گویان دانست که سعی داشتند در مردم ایجاد یاس و ناامیدی کنند و از مشارکت خوب مردم و نیز از فرماندار انقلابی و بخشداران بخش های ششگانه شهرستان ساری ، روسای شوراهای شهر و بخش و روستا ، هیاتهای اجرایی و نظارت و همه زحمت کشان انتخابات تشکر کرد .

وی با ابراز نگرانی درباره وضعیت درآمدی پایان سال شهرداری خواستار تلاش مضاعف شهردار و تیم مدیریتی اش برای افزایش درآمدها شد و بر لزوم پرداخت بموقع حقوق و پاداش نیروها تاکید کرد .

بخشی در خصوص تعرفه عوارض یادآور شد : شورا به علت ضیق وقت کلیات دفترچه تعرفه عوارض و بهای خدمات شهرداری را تصویب کرد و قرار شد جزئیات بررسی شود ولی به همان شکل به فرمانداری ارسال شد و حال مدیران شهرداری وقتی با اعتراض شهروندان مواجه می شوند ، می گویند عوارض را شورا وضع کرد در صورتی که تعرفه عوارض را شهرداری تدوین و پیشنهاد کرد و ما در شورا اتفاقا برای تعدیل آن چانه زدیم بنابراین بی انصافی است اگر مدیران شهرداری اعضای شورا را سپر کنند .

سید ذوالفقار شریفی نیز از زحمات شهرام ایرجی در زمان عضویت شورا تشکر کرد و به حسین وریجی خیر مقدم گفت و ابراز امیدواری کرد شورا با همتی مضاعف ، گامهای موثرتری برای بهبود شرایط شهر بردارد .

وی از بابت ترمیم حقوق نیروها پس از تصدی آقای قبادی ابراز خرسندی نموده و در عینحال تصریح کرد : برخی از همکاران بلحاظ دریافتی به حق واقعی خود نمی رسند و در مقابل عده ای هم بیش از حق واقعی خود دریافتی دارند که بی عدالتی است و انتظار داریم این وضع ساماندهی شود .

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری با بیان اینکه همکاران شهرداری در فضاسازی و رنگ آمیزی سطح شهر دقت بیشتری نمایند ، تاکید کرد : بی توجهی به هزینه ها و تهدیر سرمایه ها پذیرفتنی نیست .

شریفی با تشکر از حضور حماسی مردم در انتخابات اخیر به منتخبین مردم ساری برای مجلس دوازدهم و نیز مجلس خبرگان رهبری تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد این عزیزان در انجام وظایف خود پاسخگوی مطالبات مردم باشند .

محمد حسین قبادی شهردار ساری نیز در این جلسه ضمن تشکر از حضور گسترده مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ، گفت : مجموعه مدیریت شهری ساری سعی نمود با رعایت اصل بی طرفی همه ظرفیت های خود را برای به صحنه کشاندن مردم و حضور حداکثری آنان بکار گیرد .

وی ضمن گرامیداشت هفته منابع طبیعی افزود : به همین مناسبت مدیران شهری به اتفاق مسئولان ذیربط در مراسمی با حضور دانش آموزان شرکت کردند تا گامی در جهت ترویج فرهنگ درختکاری و حفظ منابع طبیعی برداشته باشند .

شهردار ساری با بیان اینکه تذکرات اعضای محترم شورا دغدغه لحظه به لحظه شهرداری است ، اعلام کرد : عملیات آسفالت در دو منطقه شهرداری در حال اجراست و برای دو منطقه دیگر نیز پیمانکار واجد شرایط تعیین کردیم .

وی گفت : با توجه به همزمانی ایام آغازین سال جدید با ماه مبارک رمضان برنامه های متنوعی از جمله نوروز خوانی ، عروسک گردانی و فضاسازی مناسب و معنوی را تدارک دیدیم .

قبادی با اعلام اینکه در باره موضوع رفع سد معبر به معاونت خدمات شهری ماموریت داده ام ، در خصوص تلاش شهرداری برای توسعه سرمایه گذاری گفت : روز گذشته مباحث مطروحه در کمیسیون ماده ۵ در همین راستا بوده است .

وی در ارتباط با استمرار پروژه های عمرانی شهر عنوان کرد : هم اکنون آسفالت و تامین روشنایی پارک جنگلی شهید نوبخت و رفیوژ میانی و روشنایی بلوار امام روح الله (ره) در حال انجام است .

شهردار مرکز استان در خصوص پرداخت حقوق و عیدی نیروها قبل از پایان سال به اعضای شورا اطمینان داد .

در ادامه جلسه حسین وریجی به عنوان عضو اصلی شورای شهر ساری سوگند یاد کرد و سپس در سخنانی ضمن آرزوی سلامتی و عاقبت بخیری برای شهرام ایرجی ، گفت : امیدوارم من نیز در ادامه مسیر از اشتباهات مصون بوده و توفیق خدمت به همشهریان عزیز را داشته باشم .

وی به منتخبین مردم ساری برای مجلس دوازدهم تبریک گفت و از دست اندرکاران برگزاری انتخابات و مشارکت خوب مردم تشکر کرد .

وریجی با اشاره به تقارن زمان ورودش به صحن شورای شهر با روز درختکاری اظهار داشت : اصولا کاشت درخت حاوی مفهوم گام برداشتن در مسیر رشد است یعنی نهالی می کاریم تا رشد کند و ثمر دهد . حال من هم اگرچه منزل بس خطرناک است و مقصد بس بعید ، تلاش می کنم مثمر ثمر بوده و پیش مردم سربلند باشم .

شورا سپس وارد دستور کار شد و با رای گیری ، حسین وریجی را به اتفاق آراء برای عضویت در کمیسیونهای بودجه ، عمران و سرمایه گذاری ، کمیسیون ماده صد شهرداری منطقه دو و نیز به عنوان نماینده شورا در شورای سازمانهای عمران و مدیریت پسماند برگزید .

گفتنی است در این جلسه سید افشین راسخ نیز به اتفاق آراء به عنوان نماینده شورا در کمیسیون ماده ۳۸ انتخاب گردید و در بخش پایانی ؛ شورا در خصوص طرحها و لوایح ارسالی از سوی شهرداری از جمله نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل درون شهری تصمیم گیری کرد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.