×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سر خط اخبـار

امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 12 May , 2024
دعوت مدیرکل بهزیستی مازندران از مردم نیکوکار و نوعدوست استان برای مشارکت در پویش “عید تا عید”
حرمت السادات نورانی

دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران با اعلام این خبر گفت: به دلیل همنشینی ماه مبارک رمضان با نوروز ۱۴۰۳، پویش عید تا عید با هدف تامین بسته‌های معیشتی، پوشاک و لوازم ضروری خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی مازندران در راستای خدمت رسانی با حفظ کرامت و شان انسانی مددجویان تا عید سعید فطر در استان مازندران اجرا می شود.

مدیر کل بهزیستی استان تصریح کرد: در این زمینه با موسسات خیریه استان هماهنگی لازم صورت پذیرفته تا برای جذب حداکثری مشارکت از خیرین نیک اندیش در اجرای این پویش همانند سنوات گذشته در امور خیر و سنت حسنه کمک به همنوع، همراه و هم گام ما باشند.

این مسوول اظهارداشت: خیرین و نیکوکاران می توانند کمک های نقدی خود را برای مشارکت در این پویش به شماره حساب  :۴۱۵۳۰۳۴۵۴۱۵۴۳۰۶۸ و شماره کارت :۰۱۰۴-۸۶۳۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ واریز نمایند.

وی یادآور شد: هم استانی های عزیز می توانند کمک های غیرنقدی خود را از طریق ادارات و مراکز تحت نظارت بهزیستی مازندران به افراد تحت پوشش این اداره کل اهدا کنند.

مدیرکل بهزیستی مازندران در پایان افزود: امید است مردم نوع‌دوست و نیکوکار دیار علویان با مشارکت خود در این پویش، ماندگارترین نعمت ها و برکت های مادی و معنوی را از یگانه آفریدگار هستی دریافت نمایند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.