×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سر خط اخبـار

امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 12 May , 2024
نمایش آستان عشق با استقبال بی نظیر مردم اهواز قرار گرفت

بیان ملی آنلاین: یکی از کارهای فاخر فرهنگی که از ۲ اسفند ماه به همت سپاه ولیعصر(عج) خوزستان و مجموعه‌ای از دستگاه‌های خدمت‌رسان خوزستان با حضور هزاران نفر از مردم خوزستان در محل کنگره شهدای خوزستان آغاز به کار کرد، اجرای نمایش حماسی معنوی تحت عنوان «آستان عشق» است که مورد استقبال بی نظیر مردم اهواز و دیگر شهرستانها قرار گرفته و به استقبال دومین کنگره ملی شهدای خوزستان می رود.

در حاشیه نمایش آستان عشق موکب‌های خدمت‌رسان در طول مسیر منتهی به محل برگزاری نمایش مستقر شده و حال و هوای ایام اربعین را بار دیگر برای مردم شهیدپرور خوزستان تکرار کرده اند.

این نمایش حماسی و معنوی تا ۱۷ اسفندماه در جاده ساحلی _کنار پارک شهروند اجرا میشود و قرار است در این شب ها که منتهی به کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان است، ویژه برنامه های مختلفی در راستای فرهنگ ایثار و مقاومت اهل بیت (ع) ، مظلومیت ائمه اطهار ، مجاهدت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و همچنین رشادت های مدافعان حرم و گرامیداشت شهدای فلسطین به نمایش گذاشته شود.

گفتنی است بیش از ۱۰ هزار نفر به عنوان بیننده این نمایش را تماشا می‌کنند که ۷۰ درصد از این تعداد از کلانشهر اهواز و ۳۰ درصد دیگر نیز از شهرستان‌ها دعوت شده‌اند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.