×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سر خط اخبـار

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
بعد از چند هفته بلاتکلیفی نیمکت تیم فوتبال استقلال؛ جواد نکونام بر سکوی سرمربی جدید  نشست

بعد از چند هفته بلاتکلیفی نیمکت تیم فوتبال استقلال، جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب و معرفی شد.

به گزارش بیان ملی آنلاین سرانجام و بعد از چند هفته گمانه زنی و انتشار خبرهای گوناگون، جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب شد. نکونام در حالی به زودی قراردادش را با استقلال امضا می‌کند که در روزهای اخیر گفته می‌شد مشکلاتی برای حضورش در این تیم وجود دارد اما با پیگیری مدیران باشگاه این مشکلات رفع شد.

به زودی جلسه‌ای بین جواد نکونام با مدیران وزارت ورزش و باشگاه استقلال برگزار می‌شود تا وی با انتخاب و معرفی دستیارانش و نهایی کردن قرارداد، رسماً به عنوان سرمربی آبی پوشان معرفی بشود.

بعد از جدایی «ریکاردو ساپینتو» پرتغالی از تیم استقلال، مدیران این باشگاه مذاکره برای انتخاب سرمربی جدید را آغاز کردند. هرچند از همان ابتدا عنوان می‌شد گزینه اصلی استقلال یک مربی ایرانی است اما در این مدت «خوان رامون لوپس» اسپانیایی هم برای مذاکره حضوری و بازدید از امکانات استقلال به ایران سفر کرد؛ گزینه‌ای که در نهایت و دست خالی تهران را ترک کرد.
نکونام فصل گذشته هدایت تیم فولاد خوزستان را بر عهده داشت و پیش از آن هم سابقه مربیگری در تیم‌های نساجی مازندران و خونه به خونه بابل را هم داشت.
کاپیتان پیشین تیم ملی ایران در فولاد یک قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی در سوپرجام را به دست آورد و نساجی را هم از لیگ دسته اول به لیگ برتر رساند.
نکونام در دوران بازیگری خود مدتی هم در استقلال توپ زد. او در سال ۱۳۹۱ از اوساسونا اسپانیا به استقلال آمد و با این تیم قهرمان شد. در سال دوم اما نکونام بعد از اختلافاتی که با امیر قلعه نویی پیدا کرد از استقلال جدا شد و سپس در تیم‌های الکویت، سایپا و العربی قطر بازی کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.