×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سر خط اخبـار

امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 11 May , 2024
تردد در جاده کرج – چالوس فقط برای افراد محلی است /مسافران اصرار به سفر نداشته باشند

رییس پلیس راه البرز گفت: با توج به وقوع سیل در هفته گذشته که موجب تخریب و بسته شدن جاده کرج – چالوس شد ، اکنون تردد فقط به صورت بومی انجام می شود.

سرهنگ “پیمان کرمی” روز دوشنبه ا اظهار کرد: آزادراه تهران – شمال و جاده کرج – چالوس کماکان بسته است و فقط افراد محلی می توانند با شناسایی ماموران مستقر در محور تردد کنند.

وی اضافه کرد: افراد بومی ساکن خوزنکلا از میدان امیرکبیر و افراد ساکن بعد از تونل تکاور باید از آزادراه تهران – شمال تردد کنند.

کرمی افزود: جاده کرج -چالوس و آزادراه تهران – شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است و مسافران اصرار به سفر از محور آزادراه تهران – شمال را نداشته باشند و از محورهای جایگزین رشت و هراز استفاده کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز نیز پیش تر اعلام کرد: چهار نقطه از محور حادثه دیده کرج – چالوس که در سیلاب پنجشنبه شب گذشته آسیب دیده بود، بهسازی شد.

علی زندی فر گفت: هشت نقطه از محور کرج – چالوس به طول ۲۵ کیلومتر در سیلاب اخیر آسیب دید که اکنون چهار نقطه از آن بازسازی شده و چهار نقطه دیگر در حال بازسازی و بهسازی است.

وی با تاکید بر اینکه در ساعات اولیه وقوع سیلاب در محور کرج – چالوس تیم های راهداری و دیگر دستگاه های امدادی استان در محور حضور داشتند،‌ افزود: یک هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو گرفتار در سیلاب داشتیم که با هماهنگی های صورت گرفته ۶ دستگاه اتوبوس مسافران خودروهای مذکور را به استان های تهران و البرز انتقال داد.

بیش از نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج – چالوس در حوزه استان البرز و نیمی دیگر نیز در حوزه استان مازندران است .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.