×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سر خط اخبـار

امروز : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 8 July , 2024
«هفت بهارنارنج» به‌زودی اکران می‌شود/ کارگردان: ترجیح می‌دهم فیلمم قاچاق شود

گل‌سفیدی با بیان اینکه این فیلم، آخرین اثری است که علی نصیریان در حال حاضر در آن ایفای نقش کرده، گفت: سلیقه مردم دست خود آنها است؛ ما نمی‌توانیم برای آنها تعیین و تکلیف کنیم. این فیلم شریف است و آخرین اثر استاد نصیریان است و دوست دارم به آن بسیار احترام گذاشته شود. نمی‌خواهم یک نفر، چیپس و ماست موسیر بخورد یا چرت بزند و این فیلم را ببیند.
این فیلم شریف است و آخرین اثر استاد نصیریان است و دوست دارم به آن بسیار احترام گذاشته شود. نمی‌خواهم یک نفر چیپس و ماست موسیر بخورد یا چرت بزند و این فیلم را ببیند

مدیر فیلم‌برداری کوچه ژاپنی‌ها اکران آنلاین را نیز راهی برای اکران این فیلم دانست و گفت: اگر شرایط برای اکران عمومی مهیا نباشد، به احتمال قوی فیلم را به صورت آنلاین اکران می‌کنم. در صورت اکران آنلاین هم احتمال قاچاق فیلم بالاست اما مهم این است که آقای نصیریان را همه در این فیلم ببینند؛ ترجیح می‌دهم فیلم قاچاق شود تا همه بازی خوب استاد نصیریان را ببینند.او ادامه داد: ترجیح من این است که این فیلم در ایران و با فاصله ۲ تا ۳ هفته اکران آنلاین شود و این هم‌زمانی اتفاق بیفتد.

گل‌سفیدی با بیان اینکه باید ارزش و بهای بیشتری به سینمای مستقل داده شود، تاکید کرد: باید ارزشی جداگانه برای افرادی مثل من که خانه و ماشین خود را می‌فروشند تا اثر شریفی خلق کنند، قائل شد. دلم می‌خواست این اثر را استاد نصیریان بازی کند، سمیرغ را با این فیلم بگیرد و همه اینها اتفاق افتاد؛ الان هم امید دارم مسئولان اهمیت بیشتری به سینمای اجتماعی و مستقل بدهند و زمان اکران ها در سینما به تمامی مختص فیلم های کمدی نباشد.

این کارگردان افزود: مگر می‌شود از صبح تا شب فیلم کمدی دید و تنها یک سانس برای فیلم در ژانر دیگری قائل شد؟ بهترین راه این است که تمام سانس‌های سینماها را تقسیم کنند. آن کسی که بخواهد یک فیلم کمدی را ببیند، بالاخره برای دیدن آن وقت خواهد گذاشت نه آن‌که همه سانس‌ها متعلق به یک فیلم کمدی باشد تا مخاطب بیاید و فقط مجبور باشد که فیلم کمدی ببیند./ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.