×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سر خط اخبـار

امروز : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 8 July , 2024
حضور پرشوق مردم در شهرها و روستاهای کشور/ همه پای صندوق های رای آمدند

دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی برگزار می شود که مردم از اقوام و مذاهب مختلف با اتحاد پای صندوق های رای آماده اند و صفوف طولانی در شعب رای گیری شکل گرفته است.

سرانجام بعد از برگزاری دور نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و کشیده شدن انتخابات به دور دوم، ساعت ۸ صبح جمعه ۱۵ تیر ماه آخرین مرحله از فرایند مشخص شدن منتخب مردم آغاز شد.از ساعت‌ها قبل از آغاز فرایند رأی گیری مردم در شهرها و روستاهای مختلف کشور از پیر و جوان و اقوام، مذاهب مختلف در پای صندوق‌ها رأی دور هم جمع شده‌اند تا ثابت کنند ایرانی‌ها در روزهای مهم گرد هم جمع می‌شوند و مانند همیشه آگاه و مصمم منتخب اصلح را برمی گزینند.در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری ملاک انتخاب، کسب اکثریت نسبی آرا است و کلیه افرادی که تابعیت ایرانی دارند و سن آنها ۱۸ سال تمام باشد یعنی «متولدین روز ۱۵ تیرماه سال ۱۳۸۵ و قبل از آن» می‌توانند با ارائه اصل شناسنامه یا کارت ملی هوشمند در انتخابات شرکت کنند.

هزاران شعبه اخذ رأی هم اکنون شاهد حضور گسترده و حماسی مردم است که بار دیگر با اتحاد خود، دشمن را نا امید کنند. در زیر اخبار مربوط به برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را مشاهده می‌کنید.

مردم سیریک از دلیل حضور در انتخابات گفتند

با فرارسیدن دور دوم انتخابات ریاست جمهوری مردم سیریک دوشادوش مردم سایر نقاط کشور با حضور پر شور پای صندوق‌های رأی در آینده کشور خود مشارکت می‌کنند.

شرکت کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری تلاش خود را بر این مبنا قرار دادند تا ضمن حضور حداکثری به تشویق طیف‌های گوناگون مردم به شرکت در انتخابات بپردازند و از آنجایی که استکبار جهانی در پی مشارکت حداقلی است، مردم سیریک با تمام قوت خود را به صورت شبانه‌روز در تقویت مشارکت حداکثری متمرکز کرده‌اند.

محمد زرهی زاده یکی از شهروندان سیریکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: مشارکت شما مردم نجیب سیریک در مرحله نخست انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، با اتحاد و همدلی پیام وفاداری به آرمان‌های شهدا را به جهانیان صادر کرد و رأی به ایستادگی و اقتدار، عزت و پیشرفت ملی بود.

وی افزود: مردم بی اثر کردن سیاست نا امید سازی و القای بی تفاوتی و تردید افکنی دشمن را به خوبی به نمایش گذاشتند و قطعاً این مهم را در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نیز به جهانیان نشان خواهند داد.

یوسف زرهی دهیار میشی با بیان اینکه مردم ولایتمدار سیریک همانطور که هشتم تیر ماه نشان دادند پای این انقلاب ایستاده‌اند، گفت: امروز پانزدهم تیرماه ۱۴۰۳ روز بالندگی دوباره است، روز تعیین سرنوشت و اثبات صحت نظامی که همواره مردم پای آن و آرمان‌هایش تمام قد ایستاده‌اند و قطعاً مردم دوباره در آزمون بزرگ انتخابات پیروز خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تا کنون انتخابات متعدد در کشور برگزار شده است، تصریح کرد: تمام این انتخابات‌های برگزار شده در راستای تحقق بخشیدن به نقش تعیین کننده مردم بوده است. ادامه گزارش را اینجا ملاحظه کنید
حماسه حضور مردم اردستان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری سال ۱۴۰۳ به دور دوم رسید، مردم حضور پرشوری را در انتخابات هشتم تیرماه داشتند و انتظار است مشارکت حداکثری از مرحله اول نیز بیشتر شود.مردم باید برای تعیین سرنوشت آینده خود و جامعه، در این عرصه مهم و سرنوشت ساز سیاسی کشور حضور حماسه‌ساز در انتخابات داشته باشند و در نهایت پاسخ به مطالبات آنها باید طبق وعده نامزدها، محقق شود.

حماسه حضور مردم اردستان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

شور انتخاباتی و تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری و حامیان آنان در این هفته برای دور دوم بیش‌تر از دوره قبل بوده و تنور انتخابات در نقاط مختلف کشور داغ شده که امید می‌رود مشارکت پرشوری را در انتخابات شاهد باشیم.

مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان اردستان از همان ساعات ابتدایی صبح با حضور پرشور مردمی آغاز شده که سرنوشت و آینده کشورشان برای آن‌ها مهم است و به همین دلیل در انتخابات شرکت می‌کنند

سعید جلیلی رای خود را به صندوق انداخت
سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح جمعه رأی خود را در شعبه اخذ رأی مسجد جامع قرچک به صندوق انداخت.

مسعود پزشکیان رای خود را به صندوق انداخت

مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح جمعه رأی خود را در شعبه اخذ رأی مدرسه دخترانه عاشورا شهر قدس به صندوق انداخت.

حضور باشکوه مردم استان کرمان درانتخابات قابل قیاس باهفته قبل نیست

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: تاکنون و طبق رصد سامانه جامع آمار، حضور باشکوه مردم استان کرمان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، قابل قیاس با هفته قبل نیست.رحمان جلالی صبح جمعه در ارتباط زنده با شبکه استانی کرمان، در تشریح فرآیند اخذ رأی در استان، اظهار کرد: اتاق وضعیت ستاد انتخابات استان با حضور اعضای شورای تأمین و اعضای ستاد انتخابات کار خود را آغاز کرده است./مهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.