×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سر خط اخبـار

امروز : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 3 July , 2024
ناترازی مصرف انرژی در استان و قطعی برق و یا گاز تولیدکنندگان یکی از مهمترین چالش ها و مشکلات صاحبان صنایع در استان است

بیان ملی آنلاین:ناترازی مصرف انرژی در استان و قطعی برق و یا گاز تولیدکنندگان در فصل گرما و سرما یکی از مهمترین چالش ها و مشکلات صاحبان صنایع در استان است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت خوزستان؛حمیدرضا فلاح یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن گرامیداشت دهم تیرماه به عنوان روز صنعت و معدن به تمام فعالان این حوزه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: یکی از مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی ناترازی مصرف انرژی است که به ویژه در فصل گرما با مشکلات زیادی به دلیل قطعی برق به منظور تامین برق مصرف خانوار در استان مواجه هستند.
به دلیل گرمای شدید هوای خوزستان در تابستان و جلوگیری از قطع برق خانوار، برق مصرفی واحدهای تولیدی استان سهمیه بندی می‌‍شود که باعث نارضایتی تولیدکنندگان و کاهش راندمان تولید می‌شود.
وی گفت: برای پایداری برق واحدهای تولیدی در داخل و خارج از شهرک‌های صنعتی استان، با وزارت نیرو رایزنی‌هایی انجام شده تا صنعتگران با کمترین مشکل در این بخش روبرو شوند.
فلاح اظهار کرد: افزایش ظرفیت تولیدکنندگان به عنوان یکی از مطالبات این جامعه نیز با جدیت در دست پیگیری است.
تامین مالی واحدهای تولیدی یکی از دغدغه‌های صنعتگران
مدیر کل صمت خوزستان تامین مالی واحدهای کوچک و بزرگ را از دیگر دغدغه‌های این صنعت دانست و افزود: امروز بسته پیشنهادی تامین مالی صنایع کوچک در راستای استفاده از ظرفیت‌های مختلف برای تامین نقدینگی مورد نیاز واحدهای تولیدی در وزارت صمت رونمایی خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.