×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سر خط اخبـار

امروز : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 7 July , 2024
گام مهم در جهت تقویت صنعت حفاری کشور برداشته شد

بیان ملی آنلاین: مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: خارج کردن شرکت ملی حفاری ایران از لیست خصوصی‌سازی، گامی مهم در جهت حفظ و تقویت این شرکت راهبردی در صنعت نفت کشور است.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان و به نقل از خبرگزاری برنا، عبدالله عذاری اهوازی ضمن تقدیر از تلاش‌های محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، در خصوص خارج کردن شرکت ملی حفاری ایران از لیست سازمان خصوصی‌سازی، گفت: اقدام ارزشمند مدیرعامل شرکت ملی نفت در خصوص خارج کردن شرکت ملی حفاری ایران از لیست واگذاری، نشان‌دهنده تعهد ایشان به صنعت نفت کشور و تلاش‌های بی‌وقفه ایشان برای حفظ و تقویت این صنعت راهبردی است.

وی این موفقیت را به مدیرعامل و کارکنان شرکت ملی حفاری ایران تبریک گفت و موفقیت و سرافرازی شرکت ملی حفاری ایران را از خداوند منان مسئلت کرد.

عذاری اهوازی با تاکید بر اهمیت این اقدام خاطرنشان کرد: خارج شدن شرکت ملی حفاری ایران از لیست واگذاری و اصل ۴۴ قطعا باعث تسهیل در انعقاد قراردادها و موفقیت های بیش از پیش خواهد بود و همچنین بر رفع مشکلات فعلی مالی این شرکت، افزایش راندمان و موجبات آرامش و آسایش کارکنان خدوم انقلابی این شرکت را فراهم خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: شرکت ملی حفاری ایران از شرکت‌های مهم شرکت ملی نفت ایران است که کار حفاری چاه‌های نفت و گاز را در خشکی و دریا انجام می‌دهد. این شرکت در طول سال‌های گذشته نقش مهمی در افزایش تولید نفت و گاز کشور ایفا کرده است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ابراز امیدواری کرد که با خارج شدن شرکت ملی حفاری ایران از لیست واگذاری، شاهد رشد و شکوفایی روزافزون این شرکت در سال‌های آینده باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.