×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سر خط اخبـار

امروز : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 30 June , 2024
وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی: در بحران کنونی واقعیت این است که  رهبری و مدیریت نداریم

وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی گفت که اسرائیل در حال حاضر در بحرانی به سر می برد که در تاریخ جعلی این رژیم بی سابقه بوده است؛ واقعیتی که نشان می دهد رهبری و مدیریت در آن وجود ندارد.
به گزارش بیان ملی آنلاین ه نقل از خبرگزاری سما، «موشه یعلون» با انتقاد از سیاست های کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی افزود: بحرانی را که اکنون در اسرائیل شاهد هستیم، پیش از این تجربه نکرده ایم.وی پیشتر نیز در جریان تظاهرات اخیر در مقابل پارلمان رژیم صهیونیستی در حالی که تظاهرات کنندگان خواستار برگزاری فوری انتخابات شدند، گفت که کابینه فاسد هنوز مشخص نکرده است که هدف از جنگ در نوار غزه چیست.
یعلون همچنین در جریان این تظاهرات به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی حمله کرد و خطاب به او، افزود: شما مسئول اصلی خطرناک ترین شکست امنیتی در تاریخ (رژیم) اسرائیل هستید.
در همین حال، «اسحاق بریک» ژنرال بازنشسته رژیم صهیونیستی نیز با انتقاد از سیاست های کابینه این رژیم و با اشاره به اوضاع بغرنجی که تل آویو به آن گرفتار شده است، گفت: مقامات نظامی و سیاسی که در هفتم اکتبر ۲۰۲۳، بزرگترین فاجعه و شکست را برای اسرائیل رقم زدند، در آستانه رقم زدن فاجعه دیگری هستند.

وی افزود: آنها شکست و فاجعه دیگری را رقم می زنند با این تفاوت که این بار شکست بسیار خطرناکتر خواهد بود و این به سبب جنگ گسترده منطقه ای است که بر سر ما آوار خواهد شد و اسرائیل را نابود خواهد کرد.بریک تاکید کرد که طرحی که «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد ارتش و «یوآف گالانت» وزیر جنگ با موافقت نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای حمله به حزب الله از زمین و دریا و هوا تدارک دیده اند، موجب جنگی منطقه ای در ۶ جبهه خواهد شد.این ژنرال صهیونیست اذعان کرد: در صورت وقوع جنگ، روزانه هزاران موشک، گلوله و پهپاد به سمت ما روانه خواهد شد.

وی ادامه داد: این طرح به مثابه خودکشی جمعی است که سه نفر یعنی نتانیاهو، گالانت و هالیوی آن را راهبری می کنند. آنها چیزی برای از دست دادن ندارند، از این رو سرنوشت ما را به بازی گرفته و اسرائیل را به سمت جهنم پیش می برند.به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.