×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سر خط اخبـار

امروز : یکشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 23 June , 2024
۷۵میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۲ پرداخت شد

بیان ملی آنلاین: مدیرکل صمت استان خوزستان از پرداخت ۷۵میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۲ به متقاضیان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت خوزستان؛حمیدرضا فلاح گفت: در سال ۱۴۰۲ میزان ۹۰ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان اعتبار بانکی برای ایجاد اشتغال در بخش مشاغل خانگی به این اداره کل اختصاص یافت.

وی افزود: پس از ثبت نام متقاضیان سراسر استان در سامانه مشاغل خانگی و بررسی پرونده های آنان و طی مراحل قانونی از بین ۷۶۷ طرح ارسالی توسط شهرستانهای تابعه تعداد ۶۳۲ طرح به بانکهای عامل استان ارسال شد.

فلاح با بیان اینکه این طرح های ارسالی به بانک ها تسهیلات خود را دریافت کردند، بیان داشت: میزان تسهیلات دریافتی توسط متقاضیان تا پایان سال ۱۴۰۲ ، مبلغ ۷۵ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان بوده است و به عبارتی ۸۵ درصد اعتبارات اختصاصی جذب و به متقاضیان پرداخت گردید.

مدیر کل صمت استان خوزستان در ادامه با اشاره به همکاری بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان خاطر نشان کرد: بانکهای رفاه، صادرات، ملی، مهر ایران، توسعه تعاون، تجارت و ملت بانک هایی بودند که به ترتیب بیشترین همکاری در پرداخت تسهیلات را داشته اند.

وی تصریح کرد: تسهیلات مذکور به مشاغلی از قبیل دوخت لباس ، قالیبافی ، تابلو فرش و سایر مشاغل دستی و سنتی پرداخت گردید.

فلاح یادآور شد: بر اساس آمار ارائه شده پرداخت این تسهیلات برای ۴۱۳۲ نفر فرصت شغلی دایمی در سطح استان ایجاد نمود.

وی اظهار امیدواری کرد : در سال ۱۴۰۳ که سال جهش تولید با مشارکت مردم می باشد با تخصیص تسهیلات بیشتر به بخش مشاغل خانگی ، این تسهیلات براساس اولویت های تعریف شده با همکاری بانکهای عامل و دستگاه های مرتبط به طور کامل جذب و به متقاضیان واقعی پرداخت شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.