×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سر خط اخبـار

امروز : یکشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 23 June , 2024
آغاز مرحله مقدماتی داوری هفدمین جشنواره ملی موسیقی جوان از ۲۶ خردادماه

آغاز مرحله مقدماتی داوری هفدمین جشنواره ملی موسیقی جوان از ۲۶ خردادماه

براساس اعلام دبیرخانه هفدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان مرحله مقدماتی داوری این دوره از جشنواره ۲۶ خردادماه با حضور اساتید برجسته موسیقی کشور آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، مرحله نخست داوری هفدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، همزمان با دریافت ۲۱۱۷ اثر ارسالی در سامانه بامک از امروز آغاز می‌شود.

در مرحله نخست این دوره از جشنواره بیش از دو هزار اثر در شاخه‌های «موسیقی دستگاهی»، «موسیقی کلاسیک»، «موسیقی نواحی»، «آهنگسازی» و «شناخت و حفظ ردیف» و سه گروه سنی «الف» ۱۵ تا ۱۸ سال: متولدین سا‌ل‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۸، «ب» ۱۹ تا ۲۳ سال: متولدین سال‌های ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴ و «ج» ۲۴ تا ۲۹ سال: متولدین سال‌های ۱۳۷۴ تا ۱۳۷۹ به دبیرخانه ارسال شده‌است.

فرایند داوری مرحله مقدماتی آثار مذکور از امروز، شنبه ۲۶ خردادماه آغاز و اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی از سوی دبیرخانه جشنواره متعاقبا اعلام خواهد شد.

هفدهمین جشنواره‌ی ملی موسیقی جوان به دبیری حمیدرضا اردلان و با مشارکت گسترده‌ی استادان برجسته‌ی موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران، با حمایت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.