×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سر خط اخبـار

امروز : یکشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 23 June , 2024
فوت راننده جوان در تصادف خودرو ۲۰۷ در بزرگراه شهید یاسینی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت راننده جوان در تصادف خودرو ۲۰۷ در بزرگراه شهید یاسینی خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: ساعت ۳:۰۷ بامداد امروز یک مورد حادثه تصادف به آدرس شمال به جنوب بزرگراه شهید یاسینی نرسیده به زیرگذر قبل از میدان کلاهدوز اعلام می‌شود که بلافاصله ایستگاه شماره ۶۰ به همراه گروه نجات به محل اعزام می‌شوند.

وی افزود: در محل حادثه مشاهده می‌شود یک دستگاه خودرو ۲۰۷ با ۳ نفر سرنشین که در مسیر بزرگراه شهید یاسینی حرکت می‌کرده در زمان ورود به قسمت کناری بزرگراه یک کامیونت ایسوزو اتاق‌دار در آن قسمت متوقف بوده که خودرو ۲۰۷ به شدت با قسمت بغل کامیونت برخورد می‌کند.

ملکی اظهار کرد: خودرو ۲۰۷ خسارت‌های شدیدی می‌بیند، سه سرنشین خودرو ۲۰۷، یک آقا حدود ۳۰ ساله و دو خانم حدود ۲۵ ساله بودند که پیش از رسیدن آتش‌نشانان یکی از خانم‌ها از خودرو خارج شده بود، اما راننده آقا و یک خانم دیگر در خودرو گرفتار شده بودند.

وی گفت: آتش‌نشانان همزمان عملیات ایمن سازی و رهاسازی را انجام دادند و بعضی از قطعات خودرو را برش دادند و متاسفانه با تایید عوامل اورژانس مشخص شد راننده جوان جان خود را از دست داده است و خانم محبوس در ماشین دچار مصدومیت شده بود که تحویل عوامل اورژانس شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.