×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سر خط اخبـار

امروز : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 5 July , 2024
تجدید میثاق کارکنان و بسیجیان شرکت نفت و گاز اروندان با امام خمینی(ره)

بیان ملی آنلاین: کاروان کارکنان بسیجی پایگاه مقاومت شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان همزمان با سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام امت(ره) برای تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های آن پیر فرزانه در مرقد مطهر ایشان حضور پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان(دوشنبه ۱۴ خرداد۱۴۰۳) جمعی از کارکنان و بسیجیان شرکت نفت و گاز اروندان با حضور خود در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ارادت و احترام خود نسبت به بنیانگذار بزرگ انقلاب اسلامی را ابراز کردند.

این مراسم، فرصتی مناسب برای یادآوری ارزش‌ها، آموزه‌ها و ایده‌آل‌هایی است که حضرت امام خمینی(ره) در دوران زندگی خود به آنها پایبند بودند و در پیشبرد انقلاب اسلامی و تغییرات اجتماعی و سیاسی در ایران نقش مهمی ایفا کردند.

بسیجیان و پرسنل شرکت نفت و گاز اروندان نیز با حضور در این مراسم، پیامی قوی از انگیزه و اراده خود در ادامه راه انقلاب و تعالی سازمانی ارسال کردند. حضور گرم و پرشور کارکنان و بسیجیان مرکز بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب در این مراسم، به عنوان نمادی از انقلابی بودن و پیروی از اندیشه‌های رهبری امام خمینی (ره) تلقی می‌شود.

حسین کریمی پور سرپرست فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان درباره حضور در این مراسم گفت:  حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برایمان افتخار است و بهره مندی از بیانات و دیدار با مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) آرزوی همه ما بوده است.

وی افزود، بی شک امام خمینی (ره) با ایجاد انقلاب اسلامی، سرآغازی تازه برای رونق و پیشرفت کشورمان فراهم کردند و ما به عنوان کارکنان صنعت نفت، در راستای اهداف و آرمان‌های امام خمینی (ره) در برابر جنگ اقتصادی دشمن می ایستیم و چرخ صنعت را در حرکت نگه می داریم.

گفتنی است، این رویداد مهم که با استقبال بسیار پر شور عموم مردم همراه بود، به عنوان یک فرصت برای تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب و اندیشه‌های امام خمینی (ره) است. حضور کارکنان انقلابی و ولایتمدار شرکت نفت و گاز اروندان در این مراسم، نشان از وفاداری و پیروی آنها به ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی است و نشانگر تلاش‌های بی‌وقفه آنها برای تحقق اهداف ملی و پیشرفت ایران عزیز است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.