×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سر خط اخبـار

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024
خروش مردم سراسر کشور در جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی

راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ساعت ۹ امروز یکشنبه در شهرهای کوچک و بزرگ ایران آغاز شده است و عاشقان انقلاب در نقاط مختلف ایران به صحنه آمدند و شعار مرگ بر آمریکا در سراسر ایران طنین انداز شد.
از نقاط مختلف ایران، در این راهپیمایی که با حضور قشرهای مختلف مردمی همراه شده جوانان دهه هشتادی‌ و نوجوان دهه نودی‌ با حضوری پررنگ‌ هم‌دوش بزرگ‌ترها سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتند.

با وجود تبلیغات گسترده بدخواهان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی مردم و مسئولان قبله پایتخت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را از خیابان فداییان اسلام آغاز کردند، پیر و جوان، زن و مرد و کودک و نوجوان در کنار هم ۴۵ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی را جشن گرفتند.

مردم انقلابی و همیشه درصحنه شهرستان ری با در دست داشتن پلاکارد و دست نوشته هایی با موضوع انتخابات نسبت به سناریوی دشمن برای کم رنگ نشان دادن فضای انتخابات در اسفند ماه واکنش نشان دادند.

راهپیمایان که امام جمعه، تولیت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) نمایندگان مجلس، فرماندار، شهردار منطقه ۲۰ و مسئولان شهرستان ری نیز حضور داشتند با سرداد شعارهایی مانند این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده یاد و خاطره امام راحل و شهدا را گرامی داشتند و با مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند
مردم دشت ورامین، همانانی که پدرانشان در ۱۵ خرداد سال ۴۲ با قیام خونین کفن‌پوشان، پایه‌های رژیم ستم‌شاهی را سست کرده بودند، در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به میدان راهپیمای ۲۲ بهمن آمده و چهل و پنجمین بهار انقلاب را جشن گرفتند.

در شهرستان قرچک، محل شهادت شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ نیز مردم همیشه در صحنه با اجتماع در میدان امام (ره) و حرکت به سمت مسجد جامع، صحنه‌های بی‌نظیری از عشق و ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

مردم انقلابی و غیور شهرستان شهریار با حضور دشمن شکن خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه ای دیگر خلق کردند.

۱۰:۲۳ – خروش مرزداران بوشهری خلیج فارس در راهپیمایی ۲۲ بهمن

بوشهری‌ها روز یکشنبه راهپیمایی خود را در جوار میدان شهید رئیسعلی دلواری به عنوان نمادی برجسته از استعمارستیزی جنوب و با گلبانگ “الله اکبر” به سمت ورزشگاه شهید بهشتی آغاز کردند.

در این راهپیمایی که با حضور قشرهای مختلف مردمی همراه شده جوانان دهه هشتادی‌ و نوجوان دهه نودی‌ با حضوری پررنگ‌ هم‌دوش بزرگ‌تر سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتند.

۱۰:۱۷ – فیلم /مشهدی‌ها برای جشن انقلاب اسلامی به خیابان‌ آمدند

همزمان با ۲۲ بهمن مردم ولایت‌مدار مشهد با پیمودن مسیر میدان ۱۵ خرداد تا حرم مطهر رضوی و سر دادن شعارهای انقلابی، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

۱۰:۱۵ – جشن انقلاب در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

همزمان با جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن از ساعت ۱۰ روز یکشنبه با حضور اقشار مختلف مردم در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

در اردل نیز راهپیمایی خود را از ابتدای بلوار شهدا به سمت گلزار شهدای این شهر ادامه و برنامه راهپیمایی در بروجن از مسجد حاج کرامت به سمت روضه‌الشهدای این شهر، راهپیمایی در شهر بن نیز از مسجد جامع این شهر به سمت گلزار شهدا است.

راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن در خانمیرزا از میدان امام حسین(ع) شهر آلونی به سمت دبیرستان ارشاد، در سامان از مقابل مسجد جامع این شهر به سمت حسینیه صاحب‌الزمان(عج) و در فارسان نیز از میدان امام خمینی(ره) به سمت میدان ۲۲ بهمن این شهر است.اهالی فرخشهر راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن را از مسجد جامع این شهر آغاز کرده و به سمت میدان انقلاب ادامه دارد و در فلارد نیز راهپیمایی از محل میدان سیدعلوی به سمت گلزار شهدا است.

۱۰:۱۳ – آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرها و روستاهای گلستان+ فیلم

راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر گرگان مرکز استان گلستان نیز ساعت ۱۰‌ صبح از چهار راه میدان (میدان عباسعلی) با اجتماع اقشار مختلف از جمله دانش آموز، دانشجو، بازاری، فرهنگی، کارمند، بسیجی، روحانی، خانواده معظم ایثارگران، کشاورز، ورزشکار و نظامی و در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی و سر دادن شعار الله اکبر خامنه‌ای رهبر و استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به سمت میدان شهرداری، خیابان شهید بهشتی و سه راهی شهرک بهارستان آغاز شده است.

امسال حضور پرشور جوانان و نوجوانان به همراه خانواده‌های خود. قبل از ساعت برگزاری راهپیمایی و اقوام مختلف با لباس‌های سنتی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر گرگان جلوه خاصی به گرامی داشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بخشیده است.

۱۰:۱۲ – خروش مردم انقلابی دارالمومنین همدان در یوم الله ۲۲ بهمن+فیلم

مردم انقلابی و همیشه در صحنه همدان ساعت ۹:۳۰ صبح امروز یکشنبه ۲۲ بهمن در محل میدان امامزاده عبدالله شهر همدان تجمع کردند و با سر دادن شعار «استقلال، آزادی جمهوری اسلامی» به سمت بلوار کاشانی در حال حرکت هستند.

راهپیمایان پس از طی مسیر از پل شهید صوفی، آرامگاه بوعلی، پیاده راه بوعلی در میدان امام خمینی (ره) گردهم می آیند.

سخنران ویژه این مراسم عباسعلی کدخدایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو حقوقدان شورای نگهبان ساعت ۱۱ در میدان امام خمینی(ره) پیش بینی شده است.

۱۰:۱۰ – فیلم| جنب و جوش مردم تبریز در جشن انقلاب

نهادهای دولتی و مردمی با برپایی غرفه‌ در حاشیه مسیرهای راهپیمایی ۲۲بهمن در تبریز، بخشی از خدمات، فعالیت‌ها و عملکرد خود را در معرض دید عموم گذاشتند.

۱۰:۰۹ – ۲۲ بهمن؛ کهگیلویه وبویراحمد حال و هوای شادی گرفت

خیل عظیم مردم یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به سمت میدان امام حسین در حرکت هستند و هر لحظه بر تعداد آنها افزوده می شود.

همزمان با شهر یاسوج مردم شهرها و بخش های سی سخت، چرام، لنده، سوق، قلعه رئیسی، چیتاب، مارگون، سپیدار، بردپهن، بردیان، تمنک، و دیل و پشه کان نیز از ساعت ۱۰ امروز راهپیمایی خود را به سمت مقصد نهایی تجمع آغاز کرده اند.

مردم شهرهای گچساران، دهدشت، لیکک، باشت و مارگون و پاتاوه، لوداب و دیشموک نیز راهپیمایی خود را از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز کردند.

۱۰:۰۸ – خلق حماسه مردمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن کردستان

مردم متدین، غیور، انقلابی و همیشه در صحنه استان کردستان پرشورتر از گذشته و با گام‌هایی محکم و استوار از ساعاتی پیش در مسیرهای تعیین شده حضور یافته و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل راهپیمایی ۲۲بهمن را آغاز کردند.

راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین”مطیع امر رهبریم”، “آمریکا، آمریکا ننگ به نیرنگ تو و با مشت‌های گره کرده همه با هم یکصدا شعار “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر صهیونیسم” سر داده و یک بار دیگر با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید میثاق کردند.

۱۰:۰۶ – آغاز راهپیمایی باشکوه مردم قم در یوم الله ۲۲ بهمن

راهپیمایان قمی که از ساعت ۹ صبح از مسیرهای ۱۰گانه حرکت خود را به سمت میدان جانبازان شروع کرده بودند،در این مکان تجمع و با شعار “مرگ بر آمریکا” ،‌”مرگ بر اسرائیل” ، “استقلال ،‌ آزادی، جمهوری اسلامی” و “در بهار آزادی جای شهدا خالی” ،‌ راهپیمایی سراسری خود به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز کردند.

حضور گسترده دانش آموزان و دانشجویان، خانواده معظم شهدا، کارمندان ، کارگران، هنرمندان ، ورزشکاران ، مقامات استانی و کشوری همچون سال‌های گذشته به شکوه این آیین افزوده‌است.

۱۰:۰۴ – حماسه ملت در ایستگاه ۴۵ انقلاب

راهپیمایی ۲۲ بهمن در تمام شهر و روستاهای لرستان به شکرانه انقلاب اسلامی در حال برگزاری است و همه آمده اند تا سهم خود را از این جشن بردارند و دینشان را به انقلاب ادا کنند.

۱۰:۰۴ – جلوه ناب حضور زنجانی‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دقایقی قبل از آغاز راهپیمایی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که زمان آن از ۱۰ صبح یکشنبه اعلام شده بود، کوچه و خیابانهای زنجان شاهد خیل عظیم مشتاقان و مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار برای رساندن خود به میعادگاه جشن انقلاب است.

زن و مرد، بزرگ و کوچک و اقشار مختلف مردم امروز معابر زنجان را با پرچم های شادباش خود مزین کرده اند و با حضور در ۲ مسیر راهپیمایی تعیین شده در شهر زنجان شعارهای انقلابی، “ما همه سرباز توییم خامنه‌ای، گوش به فرمان توییم خامنه‌ای”، “خامنه‌ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است”،‌”مرگ بر ضد ولایت فقیه”، “‌مرگ بر اسرائیل”،‌ سر می دهند.

۱۰:۰۴ – جلوه‌‎هایی از راهپیمایی روستاییان ریگان با شتر در ۲۲بهمن+ فیلم

اهالی روستای ده‌رضای بخش رحمت آباد ریگان امروز در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سوار بر شترهایشان به راهپیمایی ۲۲ بهمن رفتند؛ راهپیمایان ریگانی در روستاهای دیگر نیز با سردادن شعارهایی یک بار دیگر حمایت قاطع خود را از دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام کردند.
۱۰:۰۱ – ۴۵ سال گذشت؛ هرمزگانی‌ها در کرانه خلیج‌فارس با آرمان‌های انقلاب تجدید پیمان کردند

حافظان خلیج همیشه فارس همزمان با چهل و پنجمین سالروز پیروزی حق بر باطل، با حضور گسترده و کم‌نظیر در بلوار ساحلی بندرعباس به جهانیان نشان دادند که انقلاب و آرمان‌هایش، میراثی گرانبها از شهیدان سرزمین‌مان ایران عزیز است.

امروز یکشنبه ۲۲ بهمن‌ ۱۴۰۲، مردم، اقوام و طوایف هرمزگان از ساعات اولیه صبح با حضور در بلوار ساحلی بندرعباس گردهم آمدند تا به دنیا بفهمانند انقلاب سال ۵۷ اکنون به عنوان میراثی ارزشمند به فرزندان نسل پنجم خود رسیده است تا شتاب دستیابی به اهداف انقلاب در گام دوم، آن‌ها را شوکه نکند.

۱۰:۰۱ – راهپیمایی شور و شوق شیرازی‌ها در روز ۲۲ بهمن

از دقایقی پیش سیل جمعیت مردم شیراز در راهپیمایی ۲۲ بهمن دیگر با شعار یک‌صدای استقلال آزادی جمهوری اسلامی به حرکت درآمد.

هوا بارانی است اما با این وجود جمعیت از نظر شور و شمار چیزی از دیگر صحنه‌های حضور کم ندارد.

بر اساس برنامه ریزی، جمعیت از میدان پانزده خرداد به سمت میدان امام حسین (ع) و پل باغ صفا حرکت و در میدان قدس یا فلکه گاز اجتماع می‌کنند؛ سخنران پایانی مراسم نیز علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت است.

۹:۵۶ – حماسه دوباره مردم دزفول در راهپیمایی ۲۲ بهمن

اقشار مختلف مردم دزفول از پیرو جوان، زن و مرد با مشت‌های گره کرده از مقابل آستان متبرک سبزقبا تا گلزار شهدای شهید آباد راهپیمایی کردند.

مردم دزفول در طول مسیر راهپیمایی شعارهای این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسراییل، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، مرگ بر منافق، با ولایت ایستاده‌ایم و یاد امام خمینی پاینده باد سردادند.
امام جمعه دزفول با قدردانی از حضور پرشور مردم دزفول در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم ایران با ۴۵ سال ایستادگی و مقاومت خود مقابل استکبار ایستادند و برای اعتلای جمهوری اسلامی مبارزه کردند.

۹:۵۶ – آغاز جشن ۲۲ بهمن یزدی‌ها در ۵۰ نقطه استان

راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ با حضور پرشکوه مردم دارالعباده و جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) از محل میدان آزادی (باغ ملی) و میدان شهید بهشتی به طور همزمان در ۵۰ نقطه استان یزد آغاز شد.

سحنران مراسم نیز سردار سید یحیی رحیم صفوی است و در طول مراسم یزد و مناطق مختلف استان علاوه بر اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری ، قطعنامه نیز قرائت خواهد شد و ایستگاه های مختلف و پویش‌ها و مسابقات به خصوص برای دانش آموزان توسط برخی تشکل‌های مردمی پیش بینی شده است.

همچنین در شهرستان ابرکوه از ساعت هشت و نیم صبح از میدان امام حسین (ع) آغاز می‌شود، در شهرستان مهردشت ابرکوه از ساعت ۹ صبح از میدان شهید سلیمانی، در زارچ از چهار مسیر حسینیه اله آباد، مهدیه سرچشمه، مسجد امام حسین و محمدآباد و میدان شهدای توده، در میبد از ساعت ۹ از شهیدیه و بیت آیت الله مرحوم اعرافی به سمت میدان ۱۵ خرداد و به سمت مصلی و در هرات از ساعت ۱۰ صبح از میدان جمهوری اسلامی آغاز می‌شود.

۹:۲۸ – جشن ۴۵ سالگی انقلاب در بیش از ۱۴۰ نقطه خراسان جنوبی

راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با مشارکت پرشور مردم در سراسر استان خراسان جنوبی برپا شد تا حماسه‌ای دیگر از حضور مردم در پایبندی به آرمان‌های انقلاب رقم بخورد.

۹:۲۵ – فریاد مرگ بر آمریکا کوبنده‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان طنین‌انداز شد+ فیلم

همزمان با سراسر کشور، گروه‌های مردمی سیستان و بلوچستان در بیش از ۶۰ نقطه این استان در چهل و پنجمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی گرد هم آمدند و فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» سر دادند.

در زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان اقشار مختلف مردم از ساعت ۸.۳۰ دقیقه صبح امروز در میدان آزادی محل آغاز راهپیمایی حضور داشته‌اند و راهپیمایی از ساعت ۹ صبح آغاز شده همچنین براساس گزارش‌های رسیده از شهرستان‌های مختلف استان، مردم دیگر شهرستان‌ها نیز همپا و هم شعار و کلام با هموطنان خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده‌اند تا با حضور پرشور خود بار دیگر برگ زرینی در دفتر حماسه آفرینی انقلاب شکوهمند اسلامی رقم بزنند.

شیعه و سنی در کنار هم ضمن جشن گرفتن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، حضور، عزم و اراده خود را در همراهی با نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های آن اعلام کردند و آرزوی آن‌ها که می‌خواهند ایران را از بین ببرند مانند هر سال به یأس و ناکامی تبدیل شد./ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.