×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سر خط اخبـار

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024
اهدای ۱۶۰ میلیارد ریال کمک مردمی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در آذربایجان غربی

به گزارش پایگاه خبری بیان ملی آنلاین، امیر سهرابی ضمن تشکر از احساس مسئولیت مردم مسلمان در تمامی صنوف و اقشار گفت: از اپل ماه مبارک رمضان تا ۲۶ فروردین ماه ۱۵ جشن گلریزان آزادی زندانیان نیازمند در استان برگزار شده و همچنین ۱۰ مراسم جشن گلریزان در شهرها و بخش های مختلف تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

وی گفت: امروز ۲۶ فروردین ماه بخش های نوشین شهر و نالوس در اشنویه با حضور مردم خیّر جشن گلریزان آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد برگزار می کند.
سهرابی ادامه داد : امسال اولین بار است با احساس نوعدوستی مردم مسلمان استان آذربایجان غربی حتی در بخش های کوچک و اتحادیه ها و اصناف گلریزان آزادی برگزار می کنیم.
مدیر ستاد دیه استان تصریح کرد: در روزهای آتی با میزبانی روسای دادگستری و فرمانداران شهرهای مهاباد،پیرانشهر، تکاب، شاهیندژ ، پلدشت و چالدران و برای دومین سال پیاپی بخش مرگنلردر شمال استان گلریزان آزادی برگزار خواهند کرد.

سهرابی گفت:تا به امروز ماحصل برگزاری ۱۵ جشن گلریزان آزادی زندانیان نیازمند ۱۶۰ میلیارد ریال کمک مردمی به صورت نقدی و ۵۰ میلیارد ریال به صورت تعهدات خیرین می باشد که با پیگیری مسئولین و خیّرین تا پایان ماه رمضان وصول می گردد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.